Pracownicy administracji sa do państwa dyspozycji w następujących dniach:
Poniedziałek 7:00-15:00
Wtorek 7:00- 15:00
Czwartek 7:00- 15:00
Piątek 7:00-15:00
W Środy dni bez przyjęć (praca w terenie)
Zadania administratorów wspólnot mieszkaniowych obejmują całokształt zagadnień związanych ze wspólnotami mieszkaniowymi zarządzanymi przez MZGL.
Do Państwa dyspozycji pozostają administratorzy wspólnot mieszkaniowych:
- Małgorzata Trojanowska Administracja Zasobów Komunalnych
tel. 75 717 24 16
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Szczegółowy zakres zadań administratorów wspólnot mieszkaniowych:
- ewidencjonowanie zasobów wspólnot mieszkaniowych
- rozpatrywanie skarg, odwołań i wniosków współwłaścicieli wspólnot mieszkaniowych
- nadzorowanie rozliczania we wspólnotach za wodę, ciepło, energię elektryczną itp.
- przygotowanie wewnętrznych aktów wykonawczych dotyczących zadań związanych z zarządzaniem wspólnotami
- przygotowanie dokumentów ramowych związanych z wykonywaniem zadań zarządcy nieruchomości wspólnej, a w szczególności umów na wywóz odpadów, usług kominiarskich, konserwacji dźwigów osobowych, anten zbiorczych, dezynfekcji i deratyzacji itp.
- koordynowanie i nadzór nad prowadzoną przez ZWM-y działalnością całodobowego utrzymywania czystości na terenach przypisanych wspólnotom
- uczestnictwo w przejmowaniu i przekazywaniu nieruchomości
- nadzór nad windykowaniem zobowiązań współwłaścicieli
- roczne rozliczenie kosztów utrzymania budynku
- plan gospodarczy dla danego budynku
- wykonywanie napraw i konserwacji budynków
- roczne rozliczenie kosztów na każdy lokal mieszkalny
- bieżące rozliczanie kosztów utrzymania każdej nieruchomości
- odrębnie rozliczanie comiesięcznych opłat związanych z utrzymaniem lokalu np. wody, dostarczanego ciepła itp.
- przygotowywanie treści uchwał zgodnie z wnioskami w tej sprawie
- zbieranie podpisów pod uchwałami
- realizacja uchwał
- stały nadzór nad prawidłowym i systematycznym przebiegiem wymaganych przepisami przeglądów
- prowadzenie dokumentacji budynków itd.
- nadzór i rozliczanie prac remontowych
- doradztwo w podstawowym zakresie technicznym i eksploatacyjnym mieszkań i budynków
- udzielanie właścicielom informacji o aktualnym stanie technicznym i prawnym nieruchomości